assalamualaikum Pictures, Images and Photos




masa itu kehidupan

16 November 2010

kebenaran daripada seorang ketua kelas

Aku seorang hamba allah yang lemah.Aku di lahir di sebuah keluarga yang mengamalkan system islam. Ayah ku bernama Ibrahim bin abd rahman,ibu ku bernama junaidah binti Mokhtar.Mereka telah supaya kami adik-beradik sekolah di sekolah ibn khaldun.Aku hanya boleh ikut sahaja apa yang terbaik untuk aku.

Sudah beberapa tahun aku di situ,aku baru sedar tentang kehidupan sebenarnya,Di sana ada guru yang membantu aku dalam bermacam masalah,tetapi guru itu selalu di benci oleh sekumpulan pelajar,tetapi aku tidak membenci ataupun terlalu mengharapkan.

Aku merasa sungguh sedih apabila guru kelas ku diperbuat seperti orang yang tidak mempunyai ilmu. Kerana ramai pelajar menyuruh guru kelas aku membuat sesuatu tetapi guru kelas ku tidak ingin membuatnya. Aku merasa sedih kerana meraka membuat beliau seperti itu..adakah patut seorang anak murid berbuat demikian terhadap gurunya. Aku rasa tidak sewajarnya mereka buat demikian.

No comments: